XCOM 2 - mod Long War 2 wprowadzi zmiany w strategicznej warstwie gry

Studio Firaxis Games ujawniło na oficjalnej stronie gry XCOM 2 kilka informacji o modyfikacji przygotowywanej przez ekipę Pavonis Interactive, we współpracy z deweloperem produkcji.

Mowa o zapowiedzianym przed kilkunastoma dniami Long War 2. Jak sugeruje nazwa, jest to druga część moda znanego fanom XCOM: Enemy Unknown. Przede wszystkim ma on wprowadzić „drastyczne zmiany w strategicznej warstwie gry”, całkowicie zmieniając to, jak angażujemy się w operacje na globie.

Gracze będą musieli zarządzać ruchem oporu mieszczącym się w każdym regionie, z którym mieli kontakt. Naszym zadaniem będzie wyznaczanie rebeliantom konkretnych zleceń – szukania zasobów, rekrutowania nowych żołnierzy oraz zbierania informacji wywiadowczych. Ponadto w regionie będzie można umieścić jednego doradcę (naukowiec, inżynier albo żołnierz), zapewniającego dodatkowe korzyści. Oprócz tego pojawi się możliwość jednoczesnego rozmieszczania wielu oddziałów, które będą w tym samym czasie infiltrować kilka celów.

ADVENT nie będzie biernie patrzeć na nasze poczynania i np. przerzuci większą liczbę podwładnych do naszego regionu, a gdy opanuje w nim sytuację, wybuduje nowe placówki badawcze związane z projektem Avatar. Z kolei jeżeli uda nam się ich wygonić z danego terenu, to możemy się spodziewać w przyszłości odwetu.

Termin premiery Long War 2 nie jest jeszcze znany.

Źródło:
"Góral" - GRY-OnLine


Klemens
2017-01-18 18:53:29